FANDOM

Shiba Tatsuya (司波 達也) główny protagonista serii powieści "Mahouka Koukou no Rettousei". Rozpoczął studia w National Magic University powiązanym z First High School w kwietniu 2095 roku ze swoją młodszą siostrą, Miyuki (深雪) i został przyjęty jako uczeń oraz umieszczony w programie kursu drugiego. W drugim roku, przeniósł się do nowo powstałej Magic Engineering Course.

Wygląd i osobowość Edytuj

Tatsuya jest wysoki na 175cm (178cm w Tomie 3), dobrze zbudowany, jednakże o zwyczajnym wyglądzie w przeciwieństwie do innych postaci w serii. Zazwyczaj nie okazuje uczuć, bardzo rzadko zdarza mu się być zaskoczonym lub szczęśliwym.

Plik:Shiba Tatsuya14.png

Tatsuya jest inteligentny i potrafi logicznie myśleć.

Informacje Edytuj

Plik:Mahouka Koukou no Rettousei99934.png

Tatsuya jest najstarszym synem Shiba Tatsurou i Shiba Miya i jest jedenaście miesięcy starszy niż jego młodsza i jedyna siostra Miyuki.

Przed rozpoczęciem serii, ich ojciec ożenił się ponownie sześć miesięcy po śmierci matki. Żyje samotnie w domu, który "przekracza średnią wielkość".

Ich dom ma dwie piwnice: jedna jest laboratorium Tatsuyi, a druga jest pusta, testowane są w niej nowe rodzaje magii stworzone przez Tatsuyię.

W wyniku przeprowadzonego na nim eksperymentu kiedy był dzieckiem, przez jego matkę Miyę, stracił on emocje. Jedynym co mu pozostało to miłość do jego młodszej siostry Miyuki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki